GYIK2022-06-16T11:13:11+00:00

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan használhatom ugyanazt a Remeha Home fiókot több eszközön (okostelefonon és/vagy táblagépen)?2023-01-23T07:27:32+00:00

Remeha Home alkalmazás 3.23.16 verzió:

A probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket:

1. lépés – Lépjen ki teljesen az alkalmazásból

Zárja be az alkalmazás IOS-ét kezdőlap gomb nélkül:

  1. Húzza felfelé az ujját a képernyő aljáról, és álljon meg a képernyő felénél. A futó alkalmazások mostantól láthatók lesznek.
  2. Lapozzon jobbra vagy balra a Remeha Home alkalmazás megkereséséhez.
  3. Húzza felfelé a Remeha Home alkalmazás előnézetét az alkalmazás leállításához vagy

Zárja be az alkalmazás IOS-ét az otthoni gombbal:

  1. Nyomja meg kétszer gyorsan a “kezdőlap gombot” az aktív alkalmazások áttekintéséhez.
  2. Lapozzon jobbra vagy balra a Remeha Home alkalmazás megkereséséhez.
  3. Húzza felfelé a Remeha Home alkalmazás előnézetét az alkalmazás leállításához.

Lépjen ki az Androidból

  1. Kattintson a képernyő bal alsó sarkára, általában 3 függőleges csík vagy egy négyzet van itt.
  2. Lapozzon jobbra vagy balra, hogy megtalálja a kilépni kívánt Remeha Home alkalmazást.
  3. Húzza felfelé a Remeha Home alkalmazás előnézetét az alkalmazás leállításához.

2. lépés – Nyissa meg újra az Otthon alkalmazást

  1. Most egy képernyőt kap, ahol kiválaszthatja, hogy korábban használta-e az eTwist alkalmazást.
  2. Válaszoljon erre a kérdésre “Nem” -mel.

4. lépés – jelentkezzen be újra

  1. Görgessen lejjebb
  2. Ezután kattintson a “Bejelentkezés” gombra a folytatás helyett.

5. lépés – Használja meglévő bejelentkezési adatait

  1. Ezután adja meg jelenlegi Remeha Home fiókjának e-mail címét és jelszavát.
  2. Majd jelentkezzen be.

Megváltoztattam a modemet/INTERNETSZOLGÁLTATÓT, miért nem látom a Wi-Fi hálózatot az eTwisten?2023-01-20T11:52:55+00:00

Egyes routerek/modemek, mint például az Experiabox V10, Huawei stb., támogatják a 2,4 GHz-es, 5 GHz-es és 6 GHz-es csatornákat. Az eTwist csak 2,4 GHz-et támogat.

Az újonnan telepített router/modem típusától függően előfordulhat, hogy módosíthatja az 5 GHz-es vagy 6 GHz-es csatornát, és kiválaszthatja a 2,4 GHz-et.

Mi az ideális éjszakai hőmérséklet a fűtéshez?2023-01-20T18:08:09+00:00

Otthona szigetelésétől és az épület korától függően hasznos tippeket és irányelveket találhatunk a legjobb éjszakai hőmérséklet eléréséhez.

Télen sok fűtési energiát használ. Ezért fontos megérteni, hogyan kell okosan használni a fűtést akár éjszaka is. Így energiát és pénzt takarít meg. Sőt, hozzájárul a fenntartható élet megvalósításához.

Gyakran nincs szükség éjszakai fűtésre. Ezért éjszaka lekapcsolhatja a fűtést.

• Ha kondenzációs kombikazánja van, a hőmérsékletet körülbelül három-öt fokkal alacsonyabbra állíthatja, mint nappal. Ez a kazán felfűtési idejétől függ. Így spórolhat energiaszámláján.

• Ha alacsony hőmérsékletű fűtést, vagy padlófűtést használ, tovább tart, amíg reggel felfűti otthonát. Ezért érdemes éjszaka csak két fokkal lecsökkenteni a fűtést, öt fokkal biztosan nem.

• Ha elektromos hőszivattyúval rendelkezik, javasoljuk, hogy állandó hőmérsékletet tartson és ne csökkentse le. Csak ha nyaralni megy, akkor tanácsos kb. négy fokkal lecsökkenteni a fűtést.

A központi fűtési rendszer felfűtési ideje határozza meg az éjszakai csökkentést. Minél tovább tart a nappali hőmérsékletének visszaállítása, annál kisebbnek kell lennie a csökkentés mértékének.

Az intelligens termosztáttal előre beállíthatja, hogy milyen meleg legyen otthonában és mikor. Ezenkívül a legtöbb intelligens termosztát öntanuló, így Ön optimálisan használhatja fűtését. Ez kényelmes, energiát és pénzt takarít meg.

Még ha van is óratermosztátja, beállíthat egy időpontot, amikor a hőmérsékletet lecsökkenti. Lehetőleg egy órával lefekvés előtt már állítsa be az alacsonyabb értéket. Így nem fázik, és többet spórol az energiaszámlán.

Ha segítségre van szüksége a helyes beállításhoz, kérjük, forduljon a kivitelezőjéhez.

Az eTwist 2500-as vagy 3600-as hibát jelenít meg, mit tehetek?2023-01-20T18:08:36+00:00

Kövesse az alábbi lépéseket Androidon:

  1. Nyissa meg a beállítások menüt, és nyomja meg az Alkalmazások gombot.
  2. Válassza ki az eTwist alkalmazást.
  3. Ezután nyomja meg a Tárhely gombot, majd kezelje a tárhelyet.
  4. Itt törölheti az adatokat az Összes adat törlése gomb megnyomásával.
  5. Távolítsa el és telepítse újra az eTwist alkalmazást

Kövesse ezeket a lépéseket iOS rendszeren

  1. Nyissa meg a Beállításokat
  2. Válassza az Általános lehetőséget
  3. Válassza az iPhone Storage lehetőséget. Ezután lefelé görgetve megtekintheti a különböző alkalmazások áttekintését. Válassza az eTwist alkalmazást.
  4. Mindegyik alkalmazásnál két különböző lehetőség közül választhat: Tisztítás és Alkalmazás eltávolítása.
  5. Válassza a Clean Up (Tisztítás) lehetőséget
  6. Ezután válassza az „Alkalmazás eltávolítása” lehetőséget, és telepítse újra az eTwist alkalmazást az App Store-ból.
Hogyan adhatok ideiglenes hozzáférést a telepítőnek az eTwist-emhez?2023-01-20T18:08:57+00:00

A telepítőjének 3 napig ideiglenes hozzáférést adhat. 3 nap elteltével a hozzáférés lejár.

A telepítő hozzáférésének biztosításához kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Menjen a beállításokhoz a menüből
  2. Válassza a “Telepítői hozzáférés engedélyezése 3 napig” lehetőséget.
  3. Ha a telepítő nincs a helyszínen, megoszthatja a regisztrációs kódot a telepítővel. (Legyen óvatos, amikor megosztja a regisztrációs kódot másokkal)

Amikor a telepítő a regisztrációs kód segítségével sikeresen összekapcsolja az eTwistet a fiókjával, a telepítő távolról hozzáférhet az eszközhöz.

Hogyan frissíthetem az eTwist termosztátot?2023-01-20T18:17:21+00:00

Az alábbi lépésekkel ellenőrizheti a szoftverfrissítéseket:

  1. Nyissa meg a főmenüt.
  2. Válassza a Beállítások lehetőséget.
  3. Erősítse meg a választást.
  4. Válassza a Szoftverfrissítés keresése lehetőséget.
  5. Erősítse meg a választást.

A kijelző a szoftver állapotát mutatja.

**Ha az eTwist termosztát Wi-Fi-hez, az internethez és a szerverhez csatlakozik, a szoftver automatikusan frissül.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az 1.93.12-nél régebbi verziók esetében, ha a felhasználó nem erőlteti a frissítést az eTwist telepítése és a Wi-Fi hálózathoz való csatlakozás után, akár 24 óráig is eltarthat, amíg az eTwist frissíti magát (a Wi-Fi-hez csatlakozva) hálózat szükséges).

Miért nincs óraprogram az eTwist és az eTwist alkalmazás menüjében?2023-01-20T18:17:49+00:00

A felhasználónak frissítenie kell az eTwist 1.93.12 vagy újabb verzióra, hogy az óraprogram funkció látható legyen az eTwist és az eTwist alkalmazás menüjében.

Figyelem! Ha a felhasználó nem erőlteti a frissítést az eTwist telepítése és a Wi-Fi hálózathoz való csatlakozás után, akár 24 óráig is eltarthat, amíg az eTwist frissíti magát (a Wi-Fi hálózathoz való csatlakozás követelmény).

Az eTwist melyik verzióját támogatja a Remeha Home alkalmazás?2023-01-20T18:18:50+00:00

Használja az eTwist alkalmazást, ha az eTwist verziója 1.93.15 vagy régebbi.

Ha az eTwist készen áll a Remeha Home alkalmazás használatára, értesítést kap az eTwist alkalmazásban.

eTwist verzió Az alkalmazás kompatibilis ezzel a verzióval App letöltése
eTwist verzió 1.93.15 vagy korábbi eTwist app 2.XX.XX Android
iOS
eTwist verzió 2.5.3 vagy korábbi Remeha Home app 3.XX.XX Android
iOS
Mi történik a korábbi energiafogyasztásommal a migráció után?2023-01-20T14:13:53+00:00

A korábbi energiafogyasztási adatok (fűtés, hűtés és melegvíz) láthatók a Remeha Home alkalmazásban.

Figyelem! Használja ugyanazt az e-mail címet, amelyet az eTwist alkalmazásfiók létrehozásához használt a Remeha Home alkalmazásfiók létrehozásához.

Ha a felhasználó nem ugyanazt az e-mail címet használja fiók létrehozásához a Remeha Home alkalmazásban, az előzményadatok többé nem kérhetők le.

Miért nem tudom még használni a Remeha Home alkalmazást?2023-01-20T18:04:15+00:00

Jelenleg dolgozunk az összes eTwist termosztát áttelepítésén egy új platformra, amely a Microsoft bevált technológiáján alapul.

A Remeha Home alkalmazás támogatja az új platformunkon található eTwist termosztátokat. Annak érdekében, hogy ügyfeleink élményét ne szakítsa meg ez a migráció, az eszközöket csoportosan migráljuk.

eTwist verzió Az alkalmazás kompatibilis ezzel a verzióval App letöltése
eTwist verzió 1.93.15 vagy korábbi eTwist app 2.XX.XX vagy korábbi Android
iOS
eTwist verzió 2.5.3 vagy korábbi Remeha Home app 3.XX.XX Android
iOS

Nézze meg a videót:

Az eTwist migrációs tervünk lépcsőzetes megközelítést tartalmaz:

  1. csoport:
  2. Azok az ügyfelek, akik 16-os átjáróval (7648242) rendelkező eTwist-et csatlakoztattak egy központi fűtési kazánhoz (OpenTherm kazán a Remeha vagy más márkáktól)
  3. Azok az ügyfelek, akik 1 eTwistet csatlakoztattak a fiókjukhoz, először áttelepítésre kerülnek
  4. csoport:
  5. Azok az ügyfelek, akik egy eTwist-et (7672429) csatlakoztattak egy központi fűtési kazánhoz az Ace platformon.
  6. Azok az ügyfelek, akiknek több eTwistje van egy fiókhoz*
  7. csoport:
  8. Azok az ügyfelek, akik egy eTwist-et kapcsoltak egy hőszivattyúhoz, és egy fiókhoz egy vagy több eTwist is kapcsolódik
  9. eTwist RF-vel (7706406 és 7706407) rendelkező ügyfelek
  10. Olyan integrációkat használó ügyfelek, mint a Google asszisztens (Google Home) és az Alexa

*Egyes ügyfelek vagy telepítők különböző helyeken/telepítéseken rendelkeznek eTwist termosztáttal.

A helyszínt/telepítést az eTwist termosztátok határozzák meg, amelyek különböző eszközökhöz vannak csatlakoztatva (például központi fűtőkazán vagy hőszivattyú)

 

Hogyan állíthatja be a fűtési görbét eTwist vagy eTwist RF-en?2023-01-20T18:20:16+00:00

Felhasználó, telepítő

eTwist

1. Nyissa meg a főmenüt.

2. Válassza a Telepítőt.

3. Erősítse meg a választást.

4. A folytatáshoz válassza az Igen lehetőséget.

5. Erősítse meg a választást.

6. Válassza a Fűtési görbe lehetőséget.

7. Erősítse meg a választást. A kijelzőn megjelenik a fűtési görbe.

8. Nyomja meg röviden a választógombot a munkapont kiválasztásához.

9. A forgatógomb segítségével mozgassa a munkapontot a ferde vonal fölé, hogy a bal alsó sarokban megtekinthesse a külső hőmérsékletet és a kapcsolódó vízhőmérsékletet.

10. Nyomja meg röviden a választógombot a munkapont kijelölésének megszüntetéséhez.

11. A forgatógombbal válassza ki a Min.: (a készülék minimális vízhőmérséklete) menüpontot.

12. Erősítse meg a választást.

13. Használja a forgatógombot a hőmérséklet megváltoztatásához.

14. Erősítse meg a változtatást.

15. Használja a forgatógombot a Lejtő: (a lővonal meredeksége) kiválasztásához.

16. Erősítse meg a választást.

17. Használja a forgatógombot a meredekség módosításához.

18. Erősítse meg a változtatást.

19. A forgatógombbal válassza ki a Mentés lehetőséget a kijelző jobb alsó sarkában.

20. Erősítse meg a módosítások mentését a fűtési görbén.

Fontos A kijelzőn csak akkor látható a Fűtési görbe, ha az Ön berendezése alkalmas erre az opcióra.

eTwist RF

Az eTwist RF fűtési görbéjének megváltoztatása nem támogatott. A fűtési görbét a készülék kijelzőjén módosíthatja.

Remeha Ace platform eszközök esetén a paraméter a CP230

A Remeha opentherm készülékeknél a P1 előremenő hőmérséklet paraméterek a következők: P25 A fűtési görbe alapértéke (max.

külső hőmérséklet), P26 fűtési görbe alapértéke (bemenő hőmérséklet), P27 fűtési görbe alapértéke (minimum külső hőmérséklet)

Más márkájú opentherm készülékek esetén olvassa el a készülék kézikönyvét.

Hogyan használhatja az összes családtagom is az alkalmazást?2023-01-20T18:22:00+00:00

Családtagjai fiókot hozhatnak létre a Remeha Home alkalmazásban, és összekapcsolhatják fiókjukat az otthonában lévő eTwisttel.

Az eTwisthez hozzáféréssel rendelkező fiókok listája a “Home management” alatt található tovább menüben.

Hogyan köthetem össze a Remeha Home alkalmazást az eTwist/eTwist RF termosztáttal?2023-01-18T13:40:31+00:00

Az eTwist/eTwist RF és a Remeha Home alkalmazás összekapcsolásához kövesse az alábbi lépéseket:

Kérjük, vegye figyelembe!

Az 5. lépésben megmutatjuk a regisztrációs folyamat közötti különbséget:

  1. Új felhasználó (5A: a Remeha Home alkalmazás olyan felhasználója, aki korábban nem használta az eTwist alkalmazást)
  2. Meglévő felhasználó (5B: a Remeha Home alkalmazás olyan felhasználója, aki korábban az eTwist alkalmazás felhasználója volt a migráció előtt)
1. Az eTwist/etwist RF-en lépjen a menübe. Tartsa lenyomva a választó gombot 1 másodpercnél rövidebb ideig:

• A főmenü megnyitása a kezdőképernyőről