GYIK2022-06-16T11:13:11+00:00

Gyakran ismételt kérdések

Az eTwist lefagyott egy fekete képernyőn, mit tegyek?2023-10-06T09:42:06+00:00

Ha 20 másodpercre kihúzza a kazánt a konnektorból, visszaállíthatja a kijelzést az eTwist készülékén.

Ezután csatlakoztassa ismét a készülékét a hálózathoz és a kazán újraindítja az eTwist-et.

Akár néhány percig is eltarthat, amíg az eTwist újrindul, de ezután újra létrejön a kapcsolat az eTwist és a kazán között. Az alkalmazás újra működni fog.

Ha nem járt sikerrel, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz további segítségért. Remeha home

Beállíthatom az energiafogyasztásomat kWh helyett m3-ben is?2023-10-06T08:38:51+00:00

Az energiafogyasztás m3-ben történő megjelenítése lehetséges. Energiafogyasztása a Home alkalmazáson keresztül m3-ben is megjeleníthető. Ezt az alkalmazás megnyitásával teheti meg. Ezután lépjen a “Több” oldalra, majd a “Beállítások” és itt lépjen az “Energiafogyasztás” menübe.  Itt kattintson a m3-re. Lehetőség van a gázfogyasztás számítás testreszabására.

Hogyan változtathatom meg a felfűtési időt az eTwisten?2023-10-06T08:39:24+00:00
  • Nyissa meg a főmenüt.
  • Válassza a Beállítások lehetőséget.
  • Válassza a “Előfűtés” lehetőséget.
  • Forgassa el a forgatógombot az előfűtési idő beállításához.
  • Erősítse meg a választást.

Fontos: Ha a tárcsát 0 percre fordítja, a előfűtési idő funkció kikapcsol.

Hogyan állíthatom be a felfűtési időt/előfűtést a Home alkalmazáson keresztül?2023-10-06T08:39:35+00:00

A felfűtési idő / előfűtés arra szolgál, hogy a programozott idő előtt megkezdje a lakás felfűtését, így a kívánt hőmérsékletet akkorra éri el, amikorra a fűtési programban a hőmérsékletet beállították.

A felfűtési idő a Home alkalmazáson keresztül aktiválható az alkalmazás megnyitásával. Ezután lépjen a “Több”, majd a “Beállítások” menübe, és lépjen az “Előmelegítés” menübel. A kívánt helyiségre kattintva egy zöld pipa jelenik meg. Amikor ez a zöld pipa megjelenik, az előmelegítés funkció aktiválódik. A felfűtési idő alapértelmezetten 60 perc.

Ha módosítani szeretné a maximális felfűtési időt, ezt megteheti az eTwisten. Lásd: “Hogyan változtathatom meg a felfűtési időt az eTwisten?“

Hogyan csatlakoztathatom a Remeha Home alkalmazást az eTwist/eTwist RF termosztáthoz?2023-10-06T08:39:43+00:00

Az eTwist/eTwist RF és a Remeha Home alkalmazás összekapcsolásához kövesse az alábbi lépéseket:

  • Az 5. lépésben megmutatjuk a regisztrációs folyamatok közötti különbséget:
    • Új felhasználó (5A: a Remeha Home alkalmazás olyan felhasználója, aki korábban nem használta az eTwist alkalmazást)
    • Meglévő felhasználó (5B: a Remeha Home alkalmazás olyan felhasználója, aki korábban az eTwist alkalmazás felhasználója volt a migráció előtt)
Lépés Leírás Ábra
1 Lépjen az eTwist/etwist RF menüjébe. Tartsa lenyomva a választógombot 1 másodpercnél rövidebb ideig:

• A főmenü megnyitása a kezdőképernyőről.

2 Válassza ki a “Beállítások” menüpontot
3 A Beállítások menüben válassza ki a “Eszköz vagy szolgáltatás regisztrálása” menüpontot
4 Az eTwist/eTwist RF ezután egy QR-kódot és egy regisztrációs kódot jelenít meg.

A következő lépésekben megmutatjuk, hogyan kell megadni a regisztrációs kódot vagy beolvasni a QR-kódot a Remeha Home alkalmazásban.

5A Ha Ön új eTwist/eTwist RF felhasználó, aki korábban nem használta az eTwist alkalmazást, bejelentkezéskor első lépésként párosítania kell az eTwist/eTwist RF-et.

A jobb oldali képernyő azonnal megjelenik a bejelentkezés után, kattintson az „Kezdés” gombra a regisztrációs folyamat elindításához.

Közvetlenül e lépés után folytassa a 7. lépéssel.

5B Ha Ön az eTwist alkalmazás felhasználója volt és összekapcsolta a termosztátot az eTwist alkalmazással, akkor ezt nem kell újra megtennie a Home alkalmazásban.

A termosztát akkor látható az alkalmazásban, amikor létrehoz egy fiókot a Remeha Home aszámára ugyanazzal az e-mail címmel, amelyet az eTwist alkalmazás fiókjához használt.

Kövesse az alábbi lépéseket egy másik lakásban lévő új eTwist/eTwist RF , saját fiókhoz való kapcsolásához:

A Remeha Home alkalmazásban lépjen az irányítópult képernyőjének alján látható „Több” menübe.

6 Nyomja meg a “”Új lakás”  ikont

7 Nyomja meg a „Termosztát beállítása” gombot
8 Írja be az eTwist/eTwist RF-en látható regisztrációs kódot, vagy olvassa be a QR-kódot
9 Alkalmazása most össze van kapcsolva az eTwist/eTwist RF-vel és a termosztátot távolról is működtetheti a Remeha Home alkalmazáson keresztül.
Hogyan használhatom az automatikus utántöltő eszközt a Home alkalmazásban?2023-10-06T08:47:35+00:00

Az automatikus feltöltő berendezést a telepítő aktiválta a készülékben.

  • A funkció ki van kapcsolva: ez látható az alkalmazásban a Több menü – Beállítások menü – Víznyomás menüben.
  • A funkció manuálisra van állítva: akkor az alkalmazásban Több menü – Beállítások menü – Víznyomás menüben láthatja az utántöltés aktiválásának lehetőségét és a víznyomást. Ha újratöltésre van szükség, egy push üzenetet kap.
  • A funkció automatikusra van állítva: nem léphet be a víznyomás-beállítási menüjébe.
Hogyan aktiválhatom a szabadság üzemmódot a Remeha Home alkalmazásban?2023-10-06T08:47:42+00:00

Válassza ki az alkalmazás főképernyőjén azt a fűtési zónát, amin a szabadság üzemmódot bekapcsolni szeretné.

Nyissa meg az További beállítások menüt a jobb felső sarokban található három pont kiválasztásával.

A menüből válassza ki a Szabadság üzemmód lehetőséget.

Állítsa be a szabadság indulási és érkezési dátumát. Válassza ki az Távozás vagy a Visszaérkezés szót a dátum beállításához. Ha a dátumok helyesen vannak beállítva, válassza a Szabadság üzemmód beállítása lehetőséget a képernyő alján.

Amíg a Szabadság üzemmód aktív, ez látható lesz a kezdőképernyőn.

A Szabadság üzemmód megváltoztatásához, vagy korábbi leállításához válassza ki a Szabadság üzemmód be gombot (a fenti képen látható). Ezután állítsa be a dátumokat, vagy válassza a Szabadság üzemmód leállítása lehetőséget.

Miután kiválasztotta a Szabadság üzemmód leállítása lehetőséget, megjelenik egy képernyő, amely arra kéri, hogy erősítse meg az üzemmód kikapcsolását. Válassza a Folytatás lehetőséget az üzemmód kikapcsolásához.

Az alkalmazás már nem látja az eTwist/eTwist RF-emet, hogyan csatlakozhatok újra?2023-10-06T08:47:51+00:00

A képernyő frissítésével az alkalmazás újra megpróbál csatlakozni a szerverhez. A képernyő frissítéséhez húzza lefelé a képernyőt, amíg meg nem látja az ikont az alábbi képen felül.

Megváltoztattam a modemet/INTERNETSZOLGÁLTATÓT, miért nem látom a Wi-Fi hálózatot az eTwisten?2023-01-20T11:52:55+00:00

Egyes routerek/modemek, mint például az Experiabox V10, Huawei stb., támogatják a 2,4 GHz-es, 5 GHz-es és 6 GHz-es csatornákat. Az eTwist csak 2,4 GHz-et támogat.

Az újonnan telepített router/modem típusától függően előfordulhat, hogy módosíthatja az 5 GHz-es vagy 6 GHz-es csatornát, és kiválaszthatja a 2,4 GHz-et.

Mi az ideális éjszakai hőmérséklet a fűtéshez?2023-01-20T18:08:09+00:00

Otthona szigetelésétől és az épület korától függően hasznos tippeket és irányelveket találhatunk a legjobb éjszakai hőmérséklet eléréséhez.

Télen sok fűtési energiát használ. Ezért fontos megérteni, hogyan kell okosan használni a fűtést akár éjszaka is. Így energiát és pénzt takarít meg. Sőt, hozzájárul a fenntartható élet megvalósításához.

Gyakran nincs szükség éjszakai fűtésre. Ezért éjszaka lekapcsolhatja a fűtést.

• Ha kondenzációs kombikazánja van, a hőmérsékletet körülbelül három-öt fokkal alacsonyabbra állíthatja, mint nappal. Ez a kazán felfűtési idejétől függ. Így spórolhat energiaszámláján.

• Ha alacsony hőmérsékletű fűtést, vagy padlófűtést használ, tovább tart, amíg reggel felfűti otthonát. Ezért érdemes éjszaka csak két fokkal lecsökkenteni a fűtést, öt fokkal biztosan nem.

• Ha elektromos hőszivattyúval rendelkezik, javasoljuk, hogy állandó hőmérsékletet tartson és ne csökkentse le. Csak ha nyaralni megy, akkor tanácsos kb. négy fokkal lecsökkenteni a fűtést.

A központi fűtési rendszer felfűtési ideje határozza meg az éjszakai csökkentést. Minél tovább tart a nappali hőmérsékletének visszaállítása, annál kisebbnek kell lennie a csökkentés mértékének.

Az intelligens termosztáttal előre beállíthatja, hogy milyen meleg legyen otthonában és mikor. Ezenkívül a legtöbb intelligens termosztát öntanuló, így Ön optimálisan használhatja fűtését. Ez kényelmes, energiát és pénzt takarít meg.

Még ha van is óratermosztátja, beállíthat egy időpontot, amikor a hőmérsékletet lecsökkenti. Lehetőleg egy órával lefekvés előtt már állítsa be az alacsonyabb értéket. Így nem fázik, és többet spórol az energiaszámlán.

Ha segítségre van szüksége a helyes beállításhoz, kérjük, forduljon a kivitelezőjéhez.

Az eTwist 2500-as vagy 3600-as hibát jelenít meg, mit tehetek?2023-01-20T18:08:36+00:00

Kövesse az alábbi lépéseket Androidon:

  1. Nyissa meg a beállítások menüt, és nyomja meg az Alkalmazások gombot.
  2. Válassza ki az eTwist alkalmazást.
  3. Ezután nyomja meg a Tárhely gombot, majd kezelje a tárhelyet.
  4. Itt törölheti az adatokat az Összes adat törlése gomb megnyomásával.
  5. Távolítsa el és telepítse újra az eTwist alkalmazást

Kövesse ezeket a lépéseket iOS rendszeren

  1. Nyissa meg a Beállításokat
  2. Válassza az Általános lehetőséget
  3. Válassza az iPhone Storage lehetőséget. Ezután lefelé görgetve megtekintheti a különböző alkalmazások áttekintését. Válassza az eTwist alkalmazást.
  4. Mindegyik alkalmazásnál két különböző lehetőség közül választhat: Tisztítás és Alkalmazás eltávolítása.
  5. Válassza a Clean Up (Tisztítás) lehetőséget
  6. Ezután válassza az „Alkalmazás eltávolítása” lehetőséget, és telepítse újra az eTwist alkalmazást az App Store-ból.
Hogyan adhatok ideiglenes hozzáférést a telepítőnek az eTwist-emhez?2023-01-20T18:08:57+00:00

A telepítőjének 3 napig ideiglenes hozzáférést adhat. 3 nap elteltével a hozzáférés lejár.

A telepítő hozzáférésének biztosításához kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Menjen a beállításokhoz a menüből
  2. Válassza a “Telepítői hozzáférés engedélyezése 3 napig” lehetőséget.
  3. Ha a telepítő nincs a helyszínen, megoszthatja a regisztrációs kódot a telepítővel. (Legyen óvatos, amikor megosztja a regisztrációs kódot másokkal)

Amikor a telepítő a regisztrációs kód segítségével sikeresen összekapcsolja az eTwistet a fiókjával, a telepítő távolról hozzáférhet az eszközhöz.

Hogyan frissíthetem az eTwist termosztátot?2023-01-20T18:17:21+00:00

Az alábbi lépésekkel ellenőrizheti a szoftverfrissítéseket:

  1. Nyissa meg a főmenüt.
  2. Válassza a Beállítások lehetőséget.
  3. Erősítse meg a választást.
  4. Válassza a Szoftverfrissítés keresése lehetőséget.
  5. Erősítse meg a választást.

A kijelző a szoftver állapotát mutatja.

**Ha az eTwist termosztát Wi-Fi-hez, az internethez és a szerverhez csatlakozik, a szoftver automatikusan frissül.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az 1.93.12-nél régebbi verziók esetében, ha a felhasználó nem erőlteti a frissítést az eTwist telepítése és a Wi-Fi hálózathoz való csatlakozás után, akár 24 óráig is eltarthat, amíg az eTwist frissíti magát (a Wi-Fi-hez csatlakozva) hálózat szükséges).

Miért nincs óraprogram az eTwist és az eTwist alkalmazás menüjében?2023-01-20T18:17:49+00:00

A felhasználónak frissítenie kell az eTwist 1.93.12 vagy újabb verzióra, hogy az óraprogram funkció látható legyen az eTwist és az eTwist alkalmazás menüjében.

Figyelem! Ha a felhasználó nem erőlteti a frissítést az eTwist telepítése és a Wi-Fi hálózathoz való csatlakozás után, akár 24 óráig is eltarthat, amíg az eTwist frissíti magát (a Wi-Fi hálózathoz való csatlakozás követelmény).

Hogyan állíthatja be a fűtési görbét eTwist vagy eTwist RF-en?2023-01-20T18:20:16+00:00

Felhasználó, telepítő

eTwist

1. Nyissa meg a főmenüt.

2. Válassza a Telepítőt.

3. Erősítse meg a választást.

4. A folytatáshoz válassza az Igen lehetőséget.

5. Erősítse meg a választást.

6. Válassza a Fűtési görbe lehetőséget.

7. Erősítse meg a választást. A kijelzőn megjelenik a fűtési görbe.

8. Nyomja meg röviden a választógombot a munkapont kiválasztásához.

9. A forgatógomb segítségével mozgassa a munkapontot a ferde vonal fölé, hogy a bal alsó sarokban megtekinthesse a külső hőmérsékletet és a kapcsolódó vízhőmérsékletet.

10. Nyomja meg röviden a választógombot a munkapont kijelölésének megszüntetéséhez.

11. A forgatógombbal válassza ki a Min.: (a készülék minimális vízhőmérséklete) menüpontot.

12. Erősítse meg a választást.

13. Használja a forgatógombot a hőmérséklet megváltoztatásához.

14. Erősítse meg a változtatást.

15. Használja a forgatógombot a Lejtő: (a lővonal meredeksége) kiválasztásához.

16. Erősítse meg a választást.

17. Használja a forgatógombot a meredekség módosításához.

18. Erősítse meg a változtatást.

19. A forgatógombbal válassza ki a Mentés lehetőséget a kijelző jobb alsó sarkában.

20. Erősítse meg a módosítások mentését a fűtési görbén.

Fontos A kijelzőn csak akkor látható a Fűtési görbe, ha az Ön berendezése alkalmas erre az opcióra.

eTwist RF

Az eTwist RF fűtési görbéjének megváltoztatása nem támogatott. A fűtési görbét a készülék kijelzőjén módosíthatja.

Remeha Ace platform eszközök esetén a paraméter a CP230

A Remeha opentherm készülékeknél a P1 előremenő hőmérséklet paraméterek a következők: P25 A fűtési görbe alapértéke (max.

külső hőmérséklet), P26 fűtési görbe alapértéke (bemenő hőmérséklet), P27 fűtési görbe alapértéke (minimum külső hőmérséklet)

Más márkájú opentherm készülékek esetén olvassa el a készülék kézikönyvét.

Hogyan használhatja az összes családtagom is az alkalmazást?2023-01-20T18:22:00+00:00

Családtagjai fiókot hozhatnak létre a Remeha Home alkalmazásban, és összekapcsolhatják fiókjukat az otthonában lévő eTwisttel.

Az eTwisthez hozzáféréssel rendelkező fiókok listája a “Home management” alatt található tovább menüben.

Hogyan köthetem össze a Remeha Home alkalmazást az eTwist/eTwist RF termosztáttal?2023-01-18T13:40:31+00:00

Az eTwist/eTwist RF és a Remeha Home alkalmazás összekapcsolásához kövesse az alábbi lépéseket:

Kérjük, vegye figyelembe!

Az 5. lépésben megmutatjuk a regisztrációs folyamat közötti különbséget:

  1. Új felhasználó (5A: a Remeha Home alkalmazás olyan felhasználója, aki korábban nem használta az eTwist alkalmazást)
  2. Meglévő felhasználó (5B: a Remeha Home alkalmazás olyan felhasználója, aki korábban az eTwist alkalmazás felhasználója volt a migráció előtt)
1. Az eTwist/etwist RF-en lépjen a menübe. Tartsa lenyomva a választó gombot 1 másodpercnél rövidebb ideig:

• A főmenü megnyitása a kezdőképernyőről

2. Nyomja meg a “Beállítások” gombot.
3. A beállítások menüben válassza az “Eszköz vagy szolgáltatás regisztrálása” lehetőséget.
4. Az eTwist/eTwist RF ezután egy QR-kódot és egy regisztrációs kódot jelenít meg.

A következő lépésekben megmutatjuk, hogyan kell beírni a regisztrációs kódot vagy beolvasni a QR-kódot a Remeha Home alkalmazásban.

5A. Ha Ön új eTwist/eTwist RF felhasználó, aki korábban nem használta az eTwist alkalmazást, bejelentkezéskor első lépésként össze kell kapcsolnia az eTwist/eTwist RF-et.

A jobb oldali képernyő azonnal megjelenik a bejelentkezés után, kattintson a “Kezdés” gombra a regisztrációs folyamat elindításához.

Közvetlenül e lépés után folytassa a 8. lépéssel.

5B. Ha Ön az eTwist alkalmazás felhasználója volt, és összekapcsolta a termosztátot az eTwist alkalmazással, akkor ezt nem kell újra megtennie a Home alkalmazásban.

A termosztát akkor látható az alkalmazásban, amikor létrehoz egy fiókot a remeha Home alkalmazásban ugyanazzal az e-mail címmel, amelyet az eTwist alkalmazásban használt fiókhoz.

Kövesse az alábbi lépéseket egy másik otthonban lévő új eTwist/eTwist RF fiókhoz való kapcsolásához:

A Remeha Home alkalmazásban lépjen a „Továbbiak” menübe, amely az irányítópult képernyőjének alján látható.

6. Válassza a “Home management” lehetőséget
7. Nyomja meg az „Új otthon hozzáadása” gombot.
8. Nyomja meg a “Szobatermosztát beállítása” gombot.
9. Írja be az eTwist/eTwist RF-en látható regisztrációs kódot, vagy olvassa be a QR-kódot.
10. Mostantól az alkalmazás össze van kapcsolva az eTwist/eTwist RF-vel, és a termosztátot távolról is vezérelheti a Remeha Home alkalmazáson keresztül.
Miért nem látom az energiafogyasztási adatokat a Remeha Home alkalmazásban?2023-01-20T11:58:35+00:00

Számos oka lehet annak, hogy nem látja az energiafogyasztást a Remeha Home alkalmazásban. Az alábbiakban felsoroljuk a lehetséges okokat.

  1. Remeha Ace platform eszközök: Ha nem látja a korábbi fogyasztást a Remeha Home alkalmazásban, amely látható volt az Ön számára az eTwist alkalmazásban
  2. Ellenőrizze, hogy létrehozott-e egy fiókot a Remeha Home alkalmazásban ugyanazzal az e-mail címmel, amelyet az eTwist alkalmazásfiókhoz használt. Ha nem, hozzon létre egy új fiókot ugyanazzal az e-mail címmel, és meg kell jelennie a korábbi energiafogyasztásnak.
  3. Ha ugyanazt az e-mail címet használta fiók létrehozásához a Remeha Home alkalmazásban, és nem látja a múltbeli energiahasználatot, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a probléma kivizsgálása érdekében.
  4. Remeha készülékek/központi fűtési kazánok, amelyek nem az ACE platformon működnek (Opentherm készülékek) vagy más márkák/gyártók központi fűtési kazánjai (Opentherm készülékek)
  5. Láttad az energiafogyasztást az eTwist alkalmazásban a migrációhoz?
  6. Ha a válasz nem, az azt jelenti, hogy a KW beállításai nincsenek beállítva az eTwist alkalmazásban vagy az eTwistben. Ez a GYIK megmutatja, hogyan állíthatja be a KW beállításait az eTwist-en.
  7. Ha a válasz igen, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a probléma kivizsgálása érdekében.
Hogyan határozhatom meg a napkollektoros víztároló méretét?2023-01-20T18:32:30+00:00

A Remasol szolár víztároló szükséges méretét a házban tartózkodók száma határozza meg.

Háztartásban lévő fők száma: 1-2 2-3 3-5 4+
Napkollektoros vízmelegítő típusa: Remasol 90C-1S RemaSOL 150SE-1S RemaSOL 200SE-2S RemaSOL 300SE-2S
Nem látom egyéni tevékenységeimet a Home alkalmazásban, de voltak egyéni tevékenységeim az eTwist alkalmazásban migrációhoz?2023-01-20T18:33:42+00:00

Az egyéni tevékenységeket a Remeha Home alkalmazás nem támogatja, csak a szokásos tevékenységeket támogatja.

A gázfogyasztásomat kWh-ban látom m3 helyett, miért?2023-01-23T07:17:26+00:00

Azon dolgozunk, hogy jobb betekintést nyerjünk a fűtési, hűtési és melegvíz energiafogyasztásba, amelyet ügyfeleink a készülékeken/termosztátokon/alkalmazásokon látnak.

Jelenleg nem mérünk fogyasztást, hanem a fogyasztást a hatásfok, valamint a visszatérő és az előremenő közötti hőmérséklet különbség alapján számoljuk.

Ez nagy eltérést hoz létre az eszközeinken/termosztátjainkon/alkalmazásainkon megjelenített értékek között más forrásokhoz képest, mint például az intelligens mérőeszközök.

  1. Úgy döntöttünk, hogy eltávolítjuk a gázfogyasztás betekintést mindaddig, amíg nem javítjuk a számítást.
  2. Hibrid hőszivattyúinknál arra törekszünk, hogy a gáz- és villamosenergia-fogyasztást azonos mértékegységben (kWh) hasonlítsuk össze.
Mi a különbség a kombi kazán ECO és komfort üzemmódja között?2023-01-20T18:37:15+00:00

A kombi kazán ECO üzemmódja a következőket jelenti: A melegvíz nem áll rendelkezésre azonnal, mert az előfűtés ki van kapcsolva. A meleg víz kis várakozást követően eléri a komfort hőmérsékletet.

A melegvíz-tartállyal rendelkező rendszerek ECO-üzemmódja azt jelenti: nem áll rendelkezésre meleg víz.

Miért nem tudom beállítani a felfűtési időt a Remeha Home alkalmazásban?2023-01-20T18:39:09+00:00

A Remeha Home alkalmazás nem támogatja a felfűtési idő beállítását, magán az eTwisten módosíthatja a beállításokat.

Ez az eTwist RF-en nem lehetséges, a kazán/hőszivattyú kijelzője segítségével módosíthatja ezt a beállítást. A Remeha Ace platform eszközökön a CP750 paraméter ‘Advanced’ értékre van állítva. A hozzáférés kódja 0012.

Mit látok a Remeha Home alkalmazás energiafogyasztás képernyőjén?2023-01-20T18:42:26+00:00

A napi nézetben 42 napra tekinthet vissza.

 

A sorozatszám az eszközinformációk alatt található2023-01-20T18:43:00+00:00

A jobb felső sarokban található programmenüben kattintson a “További lehetőségek” elemre, és válassza ki a kandalló funkciót.

Hogyan ellenőrizhetem az eTwist verzióját?2023-01-20T18:44:14+00:00
1. Menü megnyitása
2. Görgessen a műszaki információkhoz (utolsó menüpont a menüben)
3. A sorozatszám az eszközinformációk alatt található
Hogyan állíthatom be a kW-beállításokat (min. és max. teljesítmény), hogy lássam az energiafogyasztást a Remeha Home alkalmazásban és az eTwistben?2023-01-20T18:45:21+00:00

Ha látni szeretné a fűtés és a melegvíz energiafogyasztását, amikor az eTwist + GTW-16 egy (Remeha vagy más márkájú) opentherm kazánhoz van csatlakoztatva, be kell állítania a fűtés minimális és maximális teljesítményét és a készülék maximális melegvíz teljesítményét (SWW).

Ez az információ a készülék / központi fűtési kazán kézikönyvében található.

Kövesse az alábbi lépéseket az eTwisten:

1. Az eTwisten lépjen a menübe. Tartsa lenyomva a választó gombot 1 másodpercnél rövidebb ideig:

• A főmenü megnyitása a kezdőképernyőről.