Szolgáltatás rendelés
Tisztelt Ügyfelünk!
Lakossági készülékek (Avanata; Aquanta; Tzerra; Calenta; Calora; Delta) esetén a szervizelést alvállalkozói hálózatunk végzi, akik elérhetőségét itt találják: XYZ
Ipari kazánnal, illetve hőszivattyúval rendelkező ügyfeleink számára szerviz műszerészeink készséggel állnak rendelkezésükre. Az Önök kényelme érdekében megrendeléseit nem csak a szerviz@remeha.hu mail címen írásban, hanem itt is megtehetik.
Rendeléseik leadását követően kolléganőink munkanapokon 24 órán belül megküldik válaszukat, amelyben felteszik esetleges csatlakozó kérdéseiket, illetve visszaigazolják a kért szolgáltatás várható költségét, és a vállalási időt.
1., Szolgáltatás típusa
- előzetes műszaki felmérés/egyeztetés (Ez egy rendelést megelőző szolgáltatás, kizárólag hőszivattyú esetében!) Itt jelezni kell, hogy ezen szolgáltatás előre fizetendő, a teljes rendelés megadását követően a rendszer egy xy fizetési felületre fogja átirányítani (ez itt Mária!) az ügyfelet, illetve hogy a fizetés elmaradása esetében a rendelést nem tekintjük érvényesnek. Az ár: Kiszállási díj 13.000.- ft + áfa, illetve 1 óradíj szintén 13.000.- ft + áfa. Amennyiben az egyeztetésből később megtörténik a rendelés, abban az esetben a fenti díj a hőszivattyú árából levonásra kerül)
- üzembe helyezést megelőző kábelezés egyeztetés
- üzembe helyezés à tovább irányítani innen ipari kazán esetében egy olyan adatbekérőre ami a Vállalkozási szerződés 2. számú melléklete alapján van összerakva, hőszivattyú esetében egy olyan felületre ahová feltöltjük a csatlakozó dokumentációkat
- üzembe helyezés alkalmával végzendő kalorikus rákötés (Csak hőszivattyú esetében! Amennyiben ezt a kivitelezője elvégezte, abban az esetben az üzembe helyezést megelőzően kollégánk egy komplett hűtőköri tesztet fog elvégezni)
- utólagos üzemeltetői oktatás
- hibabejelentés
- karbantartás rendelése
2., Számlafizető adatok (figyelem! Helytelen vagy hiányos adatok megadása esetén rendelését nem tudjuk érvényesnek tekinteni!)
- számlaügyfél név
- számlaügyfél cím
- adószám
3., Egyéb adatok
- telepítési cím
- kapcsolattartó mobil telefonos elérhetősége
- email cím
4., Egyéb közlendő információk, hiba esetén rövid hibaleírás:
…sok hely neki hadd írjon…
Amennyiben mindent kitöltött, kapjon egy válaszablakot, párhuzamosan egy érkeztetés visszaigazoló maillel, kb ilyesmi tartalommal:
Köszönjük!
Tájékoztatjuk, hogy rendelését kollégáink munkanapokon 24 órán belül feldolgozzák, és emailben értesítik a továbbiakról.
Üdvözlettel:
A Remeha Szerviz Csapata