Smart Service Tool
Egyszerűbb és hatékonyabb szervizelés
A Remeha Smart Service Tool eszközzel a kazán vagy a hőszivattyú diagnosztizálása a telepítés, a karbantartás és a meghibásodások esetén most még egyszerűbb és gyorsabb.
A Smart Service Tool és a Smart Service alkalmazás a Remeha kazán, vagy hőszivattyú és az okostelefon vagy táblagép között alakít ki kapcsolatot. Az eszköz könnyen csatlakoztatható a Remeha modern központi fűtőkazánjaihoz és hőszivattyúihoz. A Bluetooth modulon keresztül az eszközről származó összes adat közvetlenül az okostelefonon vagy táblagépen lévő Smart Service alkalmazásba kerül. A Smart Service alkalmazás offline is használható digitális referenciamunkaként. Így mindig kéznél van egy diagnosztikai eszköz, valamint az összes kazán és hőszivattyú kézikönyve.


A Smart Service Tool készlet a következőket tartalmazza:
- A Smart Service Tool Bluetooth kommunikációs modul
- 3 csatlakozókábel különböző gyártmányokhoz:
- A kábel (piros címke): Avanta, Tzerra (plusz), Calenta, Quinta Pro, Calora Tower, Gas 210 ECO Pro és Gas 310 ECO Pro
- B kábel (kék címke): Evita
- C kábel (sárga címke): Tzerra Ace, Calenta Ace, Quinta Ace, Gas 120 Ace, Gas 220 Ace, Elga Ace, Neptuna, Mecuria és Eria Tower
- Adapter Euro és UK csatlakozóval
- USB-kábel a kommunikációs modul töltéséhez és a laptophoz való vezetékes csatlakozáshoz (PC szerviz eszköz/Recom)
- Gyors üzembe helyezési útmutató

Lehetőségek
Néhány érintéssel a készülékén gyorsan hozzáférhet a következő funkciók olvasásához és beállításához:
A gyártmány állapota
A gyártmány aktuális paraméterei
Blokkoló
Zárak
Eszköz paraméterei
Számlálók
Hibajelző (hibafa)
Dokumentáció
Szolgáltatási értesítés
dF dU

Smart Service Tool és Recom (PC Service Tool)
A Smart Service Tool kombinációban is használható a Recommal. A Smart Service Tool ezután egy interfészként üzemel laptopjához. Ez USB-n és Bluetooth-on keresztül is működik. Ilyen módon az összes Recom funkció elérhetővé válik.